Laddar för höstlov!
Nu går jag på semester. Barnen har en vecka lov.
Jag och Tilde åker imorgon kväll till London. Det är vad hon önskade sig i födelsedagspresent.
Johan blir hemma med de andra tjejerna.
Så finns risk att det bli mängder av Londonbilder närmsta dagarna.
Veckan som varit har vi hunnit med en ny provtagning eftersom ett av rören som togs var fel och behövde tas om. Även ett besök till ögon då läkarna som granskat synfältet tyckte det var en försämring. Men sköterskan förklarade att hon gjort dessa tester i 30 år och detta var inget anmärkningsvärt. Så skönt.

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)
Jag spökade ut mig i rosa peruk för att det var kul häromdagen eftersom den ingick i en giftbags från makeup store. Tilde tyckte jag var så pinsam😂😂 (null)

(null)

(null)

(null)
Igår innan sista passet inför semestern så passade vi på att sälja lite armband på höstmarknad. Väldigt kallt ute men kul att så många vill handla armband. (null)

(null)

(null)

(null)
Avslutar med lite bilder på vovven Gucci med Tuva (null)

(null)
Hoppas ni får njuta av höstlovet eller om ni inte är lediga ändå får en härlig vecka.