Söndag!

Helgen har rusat förbi i väldans fart. Tuva hade ju Linelle som sov över och hon hämtades vid 11.

Då passade jag på att ta med Emmy och Tuva till klätterhallen på prova på.

Högt upp i taket tog sig Emmy utan problem, 15 m upp. Även Tuva provade hon med men hon tyckte det blev högt vid 3-4 m och ville inte klättra mer.

Själv klättrade jag inte alls då jag inte gillar höjder.

Väl hemma igen var jag helt slut i kroppen igen. Vet inte varför men min energi finns inte till det jag skulle vilja och bara små saker som detta besök i klätterhallen tar på kraften.
Sov faktiskt 30 minuter efter lunchen.

Pannkakor hade barnen till önskemål så det fick det bli.

Vet många diabetesföräldrar som får störd sömn och det får nog inte att undvika. Det är ett pyssel med att korrigera höga doser och rädda låga värden.

Utmanade mig själv dock i eftermiddag och körde ett prova på pass i yoga. Kul men svårt. Vissa saker kan jag verkligen inte😂


Nu slappa i soffan med lite Pretty women, nostalgi på hög nivå.