Helgen bara springer iväg
Så fort helgen har gått. Antar att det går extra fort när massa timmar tillbringas på bästa jobbet i stan. Tycker verkligen det trots stress och mkt att göra, men det är ju sjukt kul och mkt omväxlande med.

Vad har familjen hunnit med i helgen då?
Knappt jag har koll själv men här kommer en liten samanfattning för att jag ska ha koll😂😂.
Onsdagen blev det en dag på jobbet och inte mkt mer hanns med. Tordagen så hade jag en supertrevlig kväll med andra mammor från barncancerfonden efter jobbet. Vi var hembjudna till Sara och hon bjöd på smaskig mat och efterrätt. Blev mkt trevligt prat den kvällen och tiden bara rusade iväg.
I fredag så hämtade jag Emmy efter lunch då vi skulle träffa sjukgymnasten. Jag passade faktiskt på att träna lite innan besöket på sjukhuset😄. Emmy hjälpte till genom att springa tillsammans med mig, snabb är hon och mer ork än mig. Hoppas det kommer ändras framöver😄😂.
Besöket hos sjukgymnasten gick bra och Emmy ska få prova vattengymnastik på torsdagarna framöver. Sedan skulle sjukgymnasten fundera vidare över vad som kan göras. Hon upplevde som vi att låsningen sitter i ryggen främst där Emmy har ont.




Emmy fotade sin trötta mamma😂😂. Inte särskilt smickrande😂😂.

På kvällen passade vi på att fira Johan. Han fyller ju inte förens imorgon men då jobbar han dag och jag kväll. Blir Johan och barnen som får mysa då.



Dekorering av tårtan



Idag efter jobbet klarade jag av mitt 9:onde träningspass på 3 veckor, måste känna mig lite stolt över mig själv som faktiskt tar mig iväg och tycker det är lite skönt efteråt.

Måste ju få njuta av god kvällsmat, lasagne blev det ikväll.