Feber
Har totalt haft bloggtorka på sistonde.

Passar på att skriva ett litet kort inlägg idag istället. Tuva har fått feber, inte ovanligt jag vet. Hon är snorig o hostig. Bara att hoppas att de släpper av lite till på onsdag. Ska då in på lång beh 3 dar.

Är verkligen trött på allt som har med sjukdom att göra för tillfället. Det går kanske bara en vecka utan att hon är sjuk o sedan kommer feber eller ngt annat.

Dessutom har hon blivit extremt mammig. Hon ska sova på min arm om nätterna vilket i sin tur resultarar i att min sömn blir lidande och att jag får massa muskelvärk i axlar o nacke.

Vet dock att det ska vara klart i september med behandlingen. Vet inte vad jag skulle göra om det inte var klart då. Planerar för att kunna återgå till ett normalt familjeliv. Med normala korta sjukdomsperioder och större delen friska barn.
#1 - Fam Lindberg

Hittade hit. Fortsätt att blogga. Krya på sig lilla Tuva kram från oss alla.

Jobbigt att läsa...