3 intensiva dagar
Känns som om jag inte haft tid att skriva något de sista dagarna. Har haftfullt upp hela tiden.
Jobbat nu i 3 dagar. massor att göra på jobbet. Igår kväll trodde vi alla att inga patienterskulle dycka upp. Trodde i vår enfalld att Bröllop och fotboll hägrademer än besök på akuten. Men icke sa nicke.

I torsdagspassade jag ialla fall på att göra något för bara mig. Jag fixade till håret. En spiralpermanent blev det. Jag känner mig väldigt nöjd och har fött massor av beröm av kamrater. Skönt när något blir så lyckat som man hoppats. Annarsvarjaglite nervös innan hur det skulle bli.

4 Timmar i frisörstolen blev det. Men detvar nästan skönt, avkopplande och lugnt, behöver göra saker som är bra för mig ibland.

Barnen har haft fullt upp med frita i kyrkan och kompisar hemma och lekt med. De håller sig pigga och friska ialla fall. Min förskylning har också släppt. Den blev inte så långdragen som jag trodde.

Överaskningen somjag och familjen tänkt oss som ett sommarprojekt är ialla fallpåbörjad. Igår kom de och började gräva. Pool är det somdet blir i sommar, ska bli så skönt för barnen. Men för tillfället står det en stor grävmaskin på gården och vi har en stor grop i vår slänt. I veckan levereras poolen ocj efter midsommar monteras den. Nu ska här badas.