Internationella barncancerdagen!
Vi uppmärksammade den internationella barncancerdagen genom att hänga med barncancerfonden Östra till Pizza Hut på lite mysig buffé.
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)
Tänker på alla barn som tyvärr drabbats och på de som inte klarat kampen samt på alla de som kämpar varje dag.
#1 - Anton Lind

Härliga bilder med ljus och marschaller!

Jag är glad att dagar som Barncancerdagen finns. De borde tom uppmärksammas mer än dagar som kungafamiljefödelsedagar. Då skulle säkert ännu fler välja att engagera sig för cancerdrabbade och deras anhöriga.

I med att det var Barncancerdagen förra veckan bär jag fortfarande speciellt med alla cancerdrabbade barn och vuxna, deras nära och kära och alla vi som stöttar dem på olika sätt i mina böner och tankar.

Allt gott till er alla!

#2 - Anton Lind

Härliga bilder med ljus och marschaller!

Jag är glad att dagar som Barncancerdagen finns. De borde tom uppmärksammas mer än dagar som kungafamiljens födelsedagar. Då skulle säkert ännu fler välja att engagera sig för cancerdrabbade och deras anhöriga.

I med att det var Barncancerdagen förra veckan bär jag fortfarande speciellt med alla cancerdrabbade barn och vuxna, deras nära och kära och alla vi som stöttar dem på olika sätt i mina böner och tankar.

Allt gott till er alla!

#3 - Anton Lind

Ännu en härlig läsning om träff med andra i samma sits. Sånt behövs i alla sammanhang! Härliga bilder
också med ljus och marschaller! Får mig att tänka att dagar som Barncancerdagen borde uppmärkammas mer än kungafamiljens födelsedagar. Då skulle säkert fler engagera sig för cancerdrabbade och deras familjer.

I med att det var Barncancerdagen i fredags bär jag fortfarande med mig alla cancerdrabbade barn och vuxna och deras familjer och alla vi som stöttar dem på olika sätt i mina böner.

Allt gott!

Svar: Tack så jättemycket, ja barncancerföreningarna lokala föreningar gör så mkt för oss drabbade familjer💖
Linda Wernersson