Borde plugga

Antar att jag idag borde ha suttit en stund framför datorn och pluggat.
Har ju ngr inlämningsuppgufter kvar att göra klar och sedan har jag en artikel att hitta och skriva en artikelredovisningen på. Ju snabbare jag blir klar med de bitarna ju mindre att göra inför julen.

Idag kände jag mig dock väldans seg och det blev att titta på lite film med maken istället.

På eftermiddagen hade Emmy med sig en kompis hem och lekte med. De hade riktigt kul tror jag. Jag och Tilde försökte sanera hennes rum. Nu ser det faktiskt riktigt bra ut även där. Åtminstone tillfälligt.

Kvällens bravader var Cirkusträning, de har börjat öva inför uppvisningen om 2 veckor.
Tilde verkar dock tycka det är superkul, vet inte hur många gånger hon står på händerna även här hemma. Gymnastiksal på gården skulle nog inte skada.

Snart dags för sängen så vi orkar upp imorgon. Klinikdag på arbetets museum. Hoppas att man får sova ordentligt för en gångs skull. Tuva ligger och puttar på mig om nätterna och nyper mig i tuttarna. Undra när den fixeringen ska gå över?