Låtar som berör!
Många har säkert musik som betyder lite extra för en.
För mig så kan jag räkna upp 4 låtar som ligger mig lite närmare Hjärtat för tillfället. (null)
Första låten måste vara Aerosmiths I Dont want to miss a Thing.
Denna låt dansade jag och Johan till när vi gifte oss 12/8 2006. Många år sedan till den dagen finns även låten av längtan till dig, med Åsa Jinder (null)
De andra 2 låtarna symboliserar för närvarande mina tjejer som kämpar mot en skitsjukdom men även Tilde som kämpar så mycket genom att vara en underbart härlig storasyster!


(null)
Fight sång med Rachel Platten har vi symboliserat extra mycket från början med Tuva. Jag klippte till och med ihop en bunt med bilder till låten när Tuva började om sina behandlingar för andra gången.
Men nu för tiden symboliserar låten även Emmy som kämpar!!
(null)
I wass her med Beyonce symboliserar alla mina tjejer.
Jag är helt säkert på att de redan nu har skapat starka avtryck på jorden så de inte kommer att glömmas bort.
Dessutom är jag säker på att de kommer skapa mängder av nya avtryck i framtiden.
Alla tre är fantastiska personlighet man kan inte annat än att älska dem💖💖
(null)
Vad har ni för låtar som ligger er lite extra nära hjärtat??
Finns det ngt särskilt minne kring de låtarna?