Helgen redan passerat!
Har ju varit ett underbart väder sista dagarna. Tyvärr har jag inte kunnat njuta fullt ut av värmen och den vackra hösten eftersom jag har jobbat.

Men har dock hunnit med lite umgänge med Emmy. Tuva och jag hängde ju på bio i veckan och då ville Emmy göra ngt hon med. (null)

(null)
Blev fika på stan och titta lite i butiker vilket var vad hon ville göra. Vi passade på efter hennes sjukgymnastik i torsdags.
Är väldigt mysigt att bara ha en åt gången ibland. De bråkar ju gärna när de hänger med alla 3. Som alla syskon ska det tjivas om allt.

(null)

(null)
Om en månad kommer Tilde och få veta hur det gått för henne i Östgötapriset. Såklart är vi partiska och håller på bara henne.
Gillar verkligen dessa bilder på henne och på henne och Tuva som fotades inför nomineringen. (null)
I fredags var jag förbi hemma hos Emil och Katta en stund på lite sminkförsäljning. De hade dukat upp ett väldigt fint och gott bord att mingla vid💖 fick med mig lite nagellack hem till tonåringens naglar.
(null)

(null)

(null)

(null)
Idag när jag sovit klart efter nattjobbet fick jag med mig Johan Tuva och Gucci på en härlig höstpromenad. Emmy totalvägrade eftersom Tilde slapp (hon var inte hemma).
Härligt att kunna gång T-shirt mitt i oktober.
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)
Har fått ngr bildexempel från fotograferingen.
Väldigt snygga bilder på tjejerna💖
Tack till Josefin Gagneryd.
#1 - Anonym

Alltså värmen och kärleken från er fullständigt lyser. Nu gråter jag med tanke på inlägget om Tuvas klasskompisar.

Svar: 💖💖jag får hoppas att det ordnar sig💖💖 vi kommer definitivt hålla koll och fråga hur det är för Tuva.
Vet dock med mig att jag adligt berättade för mina föräldrar hur det var, inte ens när de frågade. Ville inte visa hur ledsen jag egentligen var.
Linda Wernersson