Extrem trötthet och egentid med Tuva!
Ledig dag idag och för mig innebar det att jag skickade tjejerna till skolan. Sedan somnade jag om ngr timmar dör att ta en lite promenad med Gucci.
Dock är jag så extremt trött på mina lediga dagar, svårt att förklara för de som inte upplevt ngt liknande att jag faktiskt somnade igen mellan 13-14. Så mycket av dagen har tillbringats med att sova men orkade verkligen inte hålla ögonen öppna alls.

Hämtade Tuva när hon slutade skolan för hennes efterfrågade egentid. Alla tjejer har börjat säga att de vill göra ngt utan syskonen. Så idag blev det bio med Tuva.
Var nog en lagom aktivitet för oss båda. Jag som ingen energi har och Tuva som alltid är väldigt trött efter en dag i skolan.
(null)

(null)

(null)

(null)
Mysigt med bio, och popcorn (null)
Var en mysig film om Smallfoot. En mysig eftermiddag med lillfis som sedan fick hjälpa mig att laga kvällsmaten när vi kom hem. Idag blev det enkelt. Köttfärssås och spagetti, precis lagom mat när alla är trötta.

Vill era barn ha egentid utan syskon?
Jag tror alla barn vill ha egentid där ingen konkurrerar om uppmärksamheten. Inte bara våra tjejer som såklart har lite extra speciell situation med alla sjukhusbesök och tankar på sjukdomar osv.