Kunglig glans!

Nu har några av våra kungligheter fått egna BU CANCER armband!


Så svårt det har varit att låta bli att berätta för tjejerna vad de skulle få göra för spännande idag.
Vi fick veta att vi inte skulle berätta ngt om det förens efteråt så barnen har inget fått veta ifall de skulle råka sprida det.
Kronprinsessan har fått höra om armbanden och tjejerna och ville göra ngt för dem. Så de fick en privat inbjudan till slottet. 
Lite avis på dem dåjag missade detta. Men jag får tänka att de fått göra en härlig sak och jag fått njuta av värmen.

Eftersom tjejerna inget visste så hade vi bestämt att jag skulle ringa idag på morgonen och berätta. De visste bara att de skulle till Stockholm på hemligheter.
Tror de blev lite överraskade. 😂
Tilde sa dock att hon hade gissat på ngt liknande. Hon hade pratat med en Komois för att försöka gissa på vad som skulle ske, ngt kungligt var gissningen😂

På väg in i slottet och väntan på kronprinsesparet.

Lite rundvisning på slottet och vitha havet och kungens bord. Här dukas det dör fin middag som ska hållas.

Armband som överlämnades!

Ett specialtillverkat i AIK färger då vi fått höra att prins Daniel gillar AIK!

Lite bilder på dem alla!

Fika och samtal i kungligt sällskap hör inte till vardgligheterna.

Älskar den sista bilden, vilken glädje den utsteålar. Man vill verkligen höra vad de har så roligt åt!


Alla tjejer fick ett halsband i gåva av kronprinsessparet. Så underbart snällt av dem.

De var ju glada bara över att få uppleva detta.

De har tydligen charmat alla särskilt Tuva som roat dem med att trolla😂😂

#1 - Moa

Häftigt :D :D :D

Svar: Ja väldigt häftigt!
Linda Wernersson

#2 - kruunuprinsessavictoria.com

Hej! Det är så trevlig att se dina vackra bilder och Victoria!

Är det okej om jag använder dina bilder i min blogg? Min blogg är här: www.kruunuprinsessavictoria.com. Jag skulle upphovsrätt till dig, självklart.

Svar: Hej!
Ja mina tjejer hade jättetrevligt med kronprinsessparet.
Du får andvända bilderna men ange mig/linda
Linda Wernersson