Kärlek!
Mina älskade barn!  Jag håller hårt i era händer och kommer inte släppa taget. 
Även om ni en dag kommer växa upp (allt för snart) och hitta era egna vägar.
Jag kommer alltid hålla er nära närmast i mitt hjärta, en del av er finns alltid hos mig.
Ni kommer alltid ha en plats i mitt hjärta.

Jag finns alltid där för att stötta er, försöka förstå er (inte alltid lätt😂), kära er rätt och fel, lära er och alltid älska er villkorslöst.

Ni kommer göra rätt och fel val i livet och jag kommer älska er oavsett val. Ni kommer begå misstag och jag kommer försöka hjälp er med att visa vad som är rätt.

Ni är det absolut bästa som har hänt mig och jag lovar, så fort ni behöver en hand att hålla så är min hand varm och finns där.
Jag är inte den perfekta mamman men jag försöker alltid göra mitt bästa vilket jag hoppas ni vet om.

Jag älskar er mina små troll💖💖

💖Tilde Vilde, Emmy Pemmy och Tuva Luva (null)

💖 (null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)