Våran lilla sötnos Gucci! +lite gamla bilder på oss barn
(null)
En söt bild när tuva klätt ut säg för några år sedan lite rolig får men väll säga 
(null)
På skolavslutning för Tilde för några år sedan vet inte riktigt för hur många men det är ett par det är i alla fall någonstans mellan 4-6
(null)
En bild på Mig när hon börjar 2 eller 3 tror jag
(null)
När vi Precis fått sitt ps4 av Håkan och Eva Svanström så nöjda 
(null)
I Idre för ca ett år sedan jag, Tilde,Tuva och Pappa ska dit på torsdag

(null)
En behhandlig för Tuva det är så skönt nu närtuva  inte behöver åka till sjukhuset en gång i veckan men Jag måste vi vänta lite till på innan jag själv kan sluta med mina mediciner men jag har sakt att jag tycker att dom hjälpt så det är ju bra 
(null)
Mys i soffan av Tilde och Tuva 
(null)
Skolavslutning i 3:an för Mig
(null)
På dicnyland i Paris 2016
(null)
Åker båt utt till några kompisars sommar stuga för några år sedan 
(null)

(null)
Keso plettar med jordgubbar 
(null)
Julafton 2016 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Tack och hej från Emmy vid pennan!!!