Slalom och inga sjukhusbesök!
Vi har haft en härlig vecka i Vemdalen och Helmystugan, Barncancerfonden östras stuga.
Det bästa har varit att varit ledig och haft kul med familjen utan planerade måsten.
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)
Massor av slalom hela dagarn och på EM/kväll mys framför brasan och i bastun.
Haft superkul med sällskap av Emil, Melina och Victor som hängde led oss för en vecka i snöns tecken. (null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)
Emmy och Melina provade en EM med snowbordskola. Kul men svårt tyckte Emmy.
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)
Vi provade även på att illa bakom en Vessla upp till jaktstugan, våffelstugan och åkte sedan skidor tillbaka ner till skidsystemet. (null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)
Avslutade vår sista gemensamma kväll med middag ute.  (null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)
Emil, Melina och Viktor åkte hem på fre fm men vi passade på att få ngr åk till i backen. Var nog sämsta vädret igår. Snöade och blåste rakt i ansiktet på oss. Blev en lunch i backen och sedan hem för att plocka in i bilen. Vi valde att dela upp resan för att Emmy inte ska få så ont. Blir bättre med 2 kortare bitar. Så mellanlandade i Leksand hos mina föräldrar. Han även med att kela med mina små syskonbarn en liten stund.


#1 - Moa

Åh fjällen, vad mysigt <3 Men det är ju inte lika kul när det blir blåsigt snöväder... Testade också snowboard några år och det var ju kul men svårt! Däremot blev jag så frustrerad över att jag inte kunde åka lika bra som när jag åkte skidor, bytte till snowblades till sist :p

Svar: Vi hade supermysigt. Jag håller mig till slalom. Får se om Emmy vill prova snowboard fler gånger.
Linda Wernersson