Lång dag på sjukhus!
Blev en väldigt lång dag för mig och Emmy idag. Vi hade en tid på fm för MR.
(null)

(null)
Men innan vi fick gå till mrkamereran så gick tiden.
Såklart skulle Emmy stickas för pvk samt få lite prover kontrollerade. 3 sticks krävdes innan nålen var på plats. Tur hon inte är stickrädd.

Strax innan 12 fick vi rulla in på rtg. Alltid lika jobbig känsla när man måste lämna sitt barn i händern på ngn annan som ska sköta om henne.
Var dock lite besvärlig mamma och bad om dropp med insulin på Emmy. Tidigare har vi inte haft det och då har hon blivit hög eftermiddagen efter och efterföljande dag.

Vi kom hem ca 16, fick med mig en trött och mkt berusad tjej som svamlade gallimatias. Men hon ville inte stanna kvar. Det var prat om allt om att vi skulle köra bil på gräset och att hon ville ha pannkakor med entrecote.

(null)

(null)

(null)

(null)
Innan jag fick gå till uppvaket tillbringade jag lite tid på jobbet för att fördriva tiden. Hann då med ett APT som jag trodde jag skulle missa. Inte för att det gav så mkt HR var och informerade om lönesättning osv. (null)
Väl hemma blev det att krypa ner i sängen och försöka sova en stund eftersom jag skulle jobba natt.
Emmy sa att hon inte ville sova utan satte sig i soffan och tittade på telefonen. Men helt plötsligt kröp hon ner hos mig och vile mysa. Sedan sov hon 2 timmar till.
Får se om hon sover ngt inatt.

Själv ska jag försöka hålla mig vaken inatt. Hade räknat med lite mer vila än det blev. Trodde inte vi skulle komma hem så sent. Med detta i facit så hade jag nog behövt vara hemma båda nätterna.