Bootylicous!
Härom kvällen efter MR och innan nattjobb så hann jag och Tilde med ett träningspass.
Tilde brukar ju dansa och Twerka här hemma hela tiden så jag har skojat med henne och sagt att hon ska få en lektion. 

Hon sa att hon skulle gå om jag gick. Såklart bangade jag inte den utmaningen.
Så lite mer än en  timme med twerk och danskorreografi i bootylicous.

Jag var såklart äldst. Märktes att jag inte tränat alls på länge och att jag inte dansat på 20 år.
Men kul grej var det. Om jag inte tyckte det var så pinsamt att vara äldst så kanske jag kunde prova igen😂😂
(null)

(null)

(null)

Tilde har haft en bra dag i nya klassen och det kommer säkert bli toppen.
Hämtade henne från fransförlänging och åkte vidare till dansen.
Hon skulle nog fixa det perfekt med dansen. Hon skulle behöva komma igång med träning igen hon med. Dock krockar detta med när hon själv är tränare.