Hemma hos min älskade familj!

Har inte hunnit/orka skriva ngt inlägg när jag kom hem.

Vi flög ju sent på lö kväll från Kreta. Planet var 1 timme försenat redan innan. Sedan när vi väl satt oss på planet ropades det ut efter sjusköterkska/läkare. 
Inte så mkt jag skulle göra mer än att ge medicinska råd men slutade med ytterligare 30 min försening.

I söndag blev det bara slappa i soffan med familjen. Tvätta kläder städa undan lite hemma och bara ta det lugnt med godingarna och höra om vad de gjort för kul i veckan.

Emmy och Johan var ju p Tubecon på lördagen och hade VIP pass vilket innebar att de fick få in innan alla andra. De fick träffa alla youtubers och kolla runt.

En mkt uppskattad sak för våran lilla tjej som älskar youtube.

Denna snygga snapp fick jag av Tilde innan jag åkte hem när jag frågade om hon saknat mig💖

Lite pärlbeställningar har hunnit trilla in och vi fick sortera upp pärlorna och posta lite kuvert.

Denna känsla kanske känns igen ofta men känner mig trots rejäl förskylning lite piggare efter en vecka i solen.



#1 - Isabell Hedberg

Men vad roligt för dem med Tubecon! Förstår att hon var nöjd :D
Kramar!

Svar: Ja för henne var det lika kul som att träffa kronprinsessparet😌!
Linda Wernersson

#2 - Jenny

Vart kan man köpa armbanden? 😊

Svar: Hej!
Via mig! Om man har FB på bu cancersidan
Annars får vi lösa det här
Linda Wernersson