Nostalgibilder!

Hittade lite bilder som är 4 år gamla. Så stora mina söta tjejer blivit.

Annars har dagarna gått skata framåt. Jag har hållit koll på Emmy för att se vart sockret svänger och försökt hjälpa till att justera doser.

Emmy tycker nog jag är väldigt tjatig om allt med socker, insulin mat osv just nu men så får det vara.

Gårdagens kurva som jag faktiskt tycker ligger rätt så ok. Allt inom det blåa är bra enligt hennes värden. Hon hade ngr små dimpar igår men hävde dem med dextro.

Idag har kurvan faktiskt sett skaplig ut med förutom morgonen som gav ett jätteskutt uppåt. Detta på samma mat som igår fungerade till frukost. Oklart varför hon steg så mkt.

Lite hundmysbilder. Gucci växer och frodas och är supergod.

Delar med mig av gårdagens middag och dagens middag.

Igår blev det pasta med torsk i tomatsås.
Idag provade vi italiensk lasagne med pesto istället för ostsås.
Gott!

Sista bilden idag blir för att visa allt som varje kväll nu måste packas ner för att vara med till skolan. Är en hel del att tänka på och planera.

Blir lite svårare att vara spontan.

Blev ju inget bloggande igår då min energi ligger nära noll just nu. Detta att vakna om nätterna för att kolla sockret tar ut sin rätt. Sedan är det inte lätt att lyckas somna från början heller.