Fullt ös medvetslös!

Nu är mina 2 nätter avklarade och jag ska försöka vända tillbaka till dagtid. Imorgon blir det en tidig morgon då jag åker iväg för 3 dagar i Stockholm.


Jag har hunnit med att pärla ihop en bunt med nya armband. Brukar vara bra att det finns en del klara hemma för försäljning.

Gårdagens mumsiga middag. Biffar med potatismos och rårörda lingon.

Lite fler söta bilder på Gucci. På måndag är hon hemma hos oss!

Tuvas SuperSnöre hittills! Långt har det hunnit bli. Då har vi dessutom inte hennes första 11/2 år med här. Jag bloggade ju även då men inte ringa frekvent vilket gör att jag inte kan läsa mig till vilka pärlor som skulle plockas på det viruella supersnöre. Men vet att det var mängder med inneliggande vård, provtagningar cytostatika, blod osv.

Kul att man kan skapa snöret via en app med.

Kvällens goda middag. Fetaostgratinerad fläskfilé och klyftpotatis.

Investerat i en ny parfym åt mig själv idag. Min andra börjar ta slut eftersom älskade Tilde tydligen tycker om den hon med.