Träning jobb och sjukhusbesök
Har hunnit med att träna både igår och idag. Igår blev det 20 min rörlighetsträning innan vi körde en BOX i crossfitpass

Tufft men skönt efteråt
Efter det passet blev det hemåt för att försöka sova en liten stund innan nattjobbet. God mat lyckades barnen och jag fixa iordning till kvällen med, strimlad kycklingfilé med apelsinsås.


Tilde hade införskaffat en förlåt present till Johan och mig då hon tyckte att hon varit uppkäftig mot oss i helgen😄. Ståndaktig så lät jag bli att smaka. Får se om ngt finns kvar till helgen eller om Johan ätit upp allt.


 Trots en strid stöm av patienter så gick natten bra men nog drog John blund i ögonlocken så fort jag kom hem😄.
Johan fick ingen sovmorgon imorse så en servicetekniker kom för att titta på vår värmepump som inte cirkulerat ut värme i golvet sista veckan, börjat bli riktigt kyligt. Tur vi kunnat elda. Som tur var var det inga större fel, ngt litet kretskort osv som behövdes bytas men nu ska det fungera igen.

Sov fram till 1230 sedan frukost och iväg och hämtade upp Emmy och Tuva på skolan. Emmy skulle ju göra sin MR huvud idag så Tuva fick hänga med och vara hos faster en stund.
Duktiga Emmy fixade att få en PVK utan problem som vanligt, dock var det svårt att ligga still denna gång. Kramp i benet vilket gjorde att hon rörde sig en del. Ev måste ngr bilder tas om. Kan inte vara lätt att ligga platt på ryggen när man har ont i ryggen. Får bli en panodil i förebyggande til nästa gång.
En glass blev det som belöning eftersom hon gjort ett superjobb. Ligga still i 11/2 timme i dunkande ljud.

Vi hämtade upp Tuva och Bettan och åkte ner till stan då Tuva skulle få sin födelsedagspresent av Bettan.

Nervös
nästan dags

Ihopbiten nöjd då det gjorde lite ont.
Nu känns det dock bättre säger hon.


Efter detta fick jag sällskap av tjejerna till World class för ett träningspass. De satt och kikade på ipaden medans vi tränade.
Benböj med skivstång blev det. Säkert träningsvärk i benen imorgon och sedan en tuff Box

Jag som verkligen älskar att springa🙀 5 varv innebär ju 2000m. Men om 10 veckor kanske det känns lättare. Är superskönt efteråt men under tiden så är pulsen på Max. Blev att gå en del av bitarna, Emmy sprang faktiskt med mig ngr varv men hon har både ork och är snabb😄. Får ha det som ett mål att hålla hennes tempo.
Tyvärr han jag inte fota maten idag men god var den.