Intensiva dagar!
Är ju inte i sjok med nattjobb igen. Det har varit intensiva pass med massa att göra.
Igår kväll innan jag gick på jobbet så hade vi julfest på gamla akuten. Passade på att vara med och äta innan jag började jobba.
Nostalgi på hög nivå är det då jag jobbat i de lokalerna sedan våren -02.




Lite bilder från middagen.







Gjorde ett litet besök där när festen hade åkt vidare ner på stan!
Man måste nog jobba på akuten för att förstå humorn i dekorationen av väggarna😂😂. Massa minnen som sagt var.


Raggmunk åt vi i veckan, inte en av mina favoriter


Tonårsattityd!



I torsdags fick Tuva med sig Siri hem och Siris mamma Ann kom och hjälpte till med pärlningen av armbanden.

Hemmagjorda hamburgare med rotgrönsaker.


Hoppning på skogsslotten för Emmy och Tuva. Tilde hann jag aldrig se då jag var på julfesten redan.

Kvällens goda lördagsmiddagen, biff, pommes och beasås.




Även hunnit med lite adventsdekorationer. Nu lyser det ljusstakar och röda dukarna är framplockade!