Besök i helgen

I helgen har mamma varit och hälsat på. Kul att ha lite besök från Dalarna.
Barnen har tyckt att det varit mysigt.

Fredagen blev lugn då jag jobbade natten till fredagen.
Jag och mamma följde med Tilde till hennes nya Cirkusträning som är på måndagar och fredagar. Trupp Charlie, nu blir det Cirkusträning 4 dagar i veckan och fotboll 2-3 ggr/ veckan. Lite mkt men hon tycker det är kul. Vi har sagt att så länge hon sköter sina läxor är det ok med att träna så mkt. Annars får vi plocka bort ngt.

Fredagens träning så Tilde att var barnmisshandel. 250 stå på händer, 10 mattor gå på händer, 20 mattor tinsicla och 20 mattor brygga sparka över. På detta tränade de volter i bälte. Får se vad hon säger om träningen på måndag.

Fredagen blev en tidig kväll efter lite tacos till mat, ingen av oss var särskilt pigg.

Lördagen åkte vi in till stan och handlade lite, ny snygg BH till mig, fotbollskor till Tilde och lite annat diverse.

Hemma bakade Johan sedan en sats med vaniljbullar. Börjar bli dags att fylla frysen inför jul. Tilde bakade chokladcupcakes.
Idag har Tuva tjatat hela dagen på mig om att baka maccarones så det gjorde vi. Blev riktigt nöjd med resultatet.
Johan bakade saffransbullar med mandelmassa inför advent.
Jag passade på att norpa med mig både bullar och maccarones inför nattjobbet. Hur jag ska orka vara valen hela natten är en annan fråga.