Underbar dag

Är helt slut efter en fullpackad dag.
Har haft andra utbildningstillfället på massage idag. Var jätteskönt, fick massage i en timmes tid och blev så avslappnad att jag somnade till. Fick även massera en arbetskamrat i en timme, hand, rygg och fotmassage.

Efter jobbet så träffade jag Nina på F&S och så tränade vi ett pass på en timme. Efter träningen så blev det bio Mission Imposible blev det som vi tittade på. Som alltid med Nina en mkt trevlig kväll.

Förresten så var inte allt trevligt idag kom jag på. Dagen började med att ramlade i halkan utanför jobbet. Trist.
Sedan vid 13-tiden så jag att skolan ringt. Ringde upp och det visade sig att en kille i 2 an knuffat in min dotter i ett torkskåp. Och sedan stängt dörren och hållt igen den i ca15 sek.
Skolan har tagit tag i det. Dels fick killen ringa sin mamma och berätta vad han gjort och så har fröken skrivit en anmälan om kränkande beh och lämnat till rektorn.
Emmy verkar dock ta de ganska bra hitills. Hon hade inte varit ledsen i skolan och Johan pratade med henne om det och hon hade tydligen inte så mkt att säga.
Får hoppas att inget mer händer