Skidsäsongen here I come Igår införskaffad...

Skidsäsongen here I come Igår införskaffades en uppsättning skidkläder till mig så nu kan snön komma så jag får fara nerför backarna. Hittade en supermysig Everestjacka i blåmelerad färg och rosa byxor. Kommer nog att synas i backen då jag dessutom har rosa hjälm. Klarade av ett kvällspass på akuten med, var ganska hektiskt. Sitter för tillfället o väntar på att Tilde ska dansa klart, disco för henne o sedan hiphop för Emmy. Jag är på G att bli sjuk igen, ont i halsen, snorig o allmänt seg. Inte vad jag längtat efter. Får hoppas att det går över när jag vilar i eftermiddag. Tuva är också hostig o lite snuvig, hon har dessutom inte haft ngn aptit sista dagarna. Hoppas hon Kryar på sig med. Skulle inte vara kul med både mamma o barn däckade.

#1 - Anna-ängeln Lova, Alvin och Lykkes mamma

Hej, kikar via för att höra hur allt är med er och eran flicka idag? Kram