Fikavärd
Ikväll har jag tillbringat dagen på BOND tillsammans med en annan mamma för att annordna fikakvällarna som inträffar varannan vecka.

Var riktigt trevligt, många barn som var inlagda idag och många föräldrar som kom ut för att få en pratstund. Känns bra att kunna ge något tillbaka nu när Tuvas behandling äntligen är klar.

Kännde dock att det var påfrestande också, beror nog på att det är så nytt för oss att vara på andra sidan om allt detta. Vi är ju klara och de är fortfarande mitt i behandlingarna. Kommer nog att ta ganska lång tid att bearbeta allt som vi genomgått. Kände hu jag fick en rejäl huvudvärk när jag åkte hem.

Annars har dagen varit bra, själv har jag inte hunnit med mycket mer än att sova av efter nattpasset och vakana ordentligt. Myste lite med barnen när jag hämtat dem från skolan och passade på att hjälpa Tilde med hennes läxor.

Johan fick ta svängen förbi cirkusträningen idag med Emmy då jag åkte iväg till BOND. Tror faktiskt Tuva tycker cirkusen är lika kul som sina systrar, hon springer med vi uppvärmningen och slår kullerbyttor. Synd att de inte har en liten grupp för barn 3-5 år.

Imorgon blir det att plugga för mig. SKa försöka klara av åtminstode respirationsfrågorna och så får vi se hur mycket mer jag hinner och orkar med.