Dagarna trillar på
Känner mig supertrött idag så det kommer att betyda att jag snart slocknar för dagen. Barnen har faktiskt redan somnat tro det eller ej.

Vi passade på att käka pannkakor som jag lagade redan på eftermiddagen, det tar så fruktansvärt lång tid att steka pannkakor till hela familjen. Men gott bler det.

I förmiddags efter att lämnat stortrollen på skola och dagis så åkte vi iväg för veckans provtagning. Som vanligt gick det superbra. Är sjukt imponerad av Tuva som bara går in sträcker fram fingret trots att hon vet att det känns och bara låter dem sticka henne. Inte en protest inte ett ljud.

Sedan var hon stora tjejen dels fick hon ett Kitty plåster på fingret och som alla förstått så är Kitty favoriten. Som stickpresent blev det en ring.

Proverna var bra idag. Kommer tyvär inte ihåg värdena exakt då jag hade busfior i famenen när jag fick dem. Men inget anmärkningsvärt. Nästa provtagning är om en vecka igen.

#1 - Erika

Hej!

Följ gärna min blogg och tipsa alla du vet som behöver stöd och skriva av sig för jag tänker sedan göra en egen hemsida för alla som vill skriva av sig, behöver tips osv. För dom som är cancer drabbade till närastående samt stöd från utomstående också. Där man känner gemenskap och vetenskap om att deras tankar inte är ovanliga. Man skriver av sig och får ta del av vad andra går igenom. Min mamma har obotlig cancer och jag som närastående vet hur jobbigt det är.



Önskar dig all lycka!

Erika