Ett litet samtal idag med läkaren
                             

Då jag inte hörde något från Tuvas läkare igår ringde jag upp mottagningen i förmiddags och bad att bli uppringd. Det blev jag, hon hade inte hört något från läkaren i Stockholm än men trodde hon skulle få ett remissvar snart. men jag gav henne en sammanfattning sås om jag och Johan uppfattade det.

Nu är det bara att hoppas att det tar fart med behandling snart. De vill ju som sagt var sätta in betablockerare som test en kort period. Så min tanke är bra bara något händer men helst vill jag ju att de sätter fart med behandlingen för tumören på synnerven. Den andra tumören kommer ju att opereras om ngr år så där har vi ju bara att vänta.

Imorgon jobbar jag förmiddag, skulle gjort min första introdag till LAS men som vanligt så är det sjukt så det blir ett vanligt arbetspass. Inte för att det gör något jag tycker om att jobba. Men det är så typiskt, blir nog svårt att hinna får mina 3 intropass innan det var meningen att jag skulle ha LAS pass.

Det ända som känns segt med imorgon är att det är tidig morgon som jag jobbar och jag gillar inte att kliva upp tidigt.

Både Emmy och Tildes gymnastik kör igång imorgon kväll så då vet jag vad jag och Tuva har att göra.   

Idag fick barnen baka lite chokladbollar, gissa om de gillar att sitta och kladda. Hoppas bara inte Johan äter upp alla när han kommer hem inatt. De vill nog ha någon att äta imorgon också.

Idag har jag fått roa mig med trista samtal som måste ringas och där de lovar att ringa upp igen men inte gör det. Trist, trist.