Äntligen i Dalarna
Idag har jag bara sovit 2 timmar efter nattens jobb. Sedan passade både jag och Johan på att klippa oss. SÅ skönt at blii av med alla slitna toppar. Tror det snart är ett år sedan jag klippte mig sist, alltså var det väldigt välbehövligt.

Johan klippte sig som vanligt enligt mitt tycke lite för mycket, men han trivs med att at riktigt kort hår. Jag tycker om när han har längd. Olika viljor så det är bara att acceptera, jag vill ju inte klippa mig kort vilket han föreslagit mig några gånger.

När jag var färdigklippt och precis skulle in till frissan där Johan klippte sig för att hjälpa med Tuva så ringde. Dagvården angående Tuvas prover. TPK hade också kommit idag och det var på 46. Då hon har flera prover som är låga vill de inte att vi väntar till på tisdag för nya prover. Utan de ville att vi skulle ta nya prover redan imorgon. SUCK.

Varför ska det alltid strula, kan det inte bara vara enkelt när vi ska göra något. Jag fick sätta mig och försöka styra upp allt med prover i dalarna istället. VC var inget allternativ de kunde gärna ta proverna men vi skulle inte få svar förrens veckan därpå. Fungerar inte.

Fick tag på barnavdelningen i Falun som kopplade ihop mig med dagvården och sedan kopplade jag ihop dagvåden på US med dem. De skulle faxa remiss för provtagning.

Imorgon kl 1030 ska vi dit för proverna. Är bara att försöka fördriva resten av tiden i Falun tills svaren är klara. Vill inte bli tvungen att åka tillbaks till Falun ytterligare en gång ifall Tuva måste få blod.

Hoppas bara allt går bra imorgon med prover och allt. Vill inte behöva tillbringa hela helgen på sjukhuset.